Dobře cílená reklama dokáže přilákat nové zákazníky a pomáhá firmám udržet si i ty stávající. Ovšem, jak vybrat tu nejlepší reklamu a na co se zaměřit?
Chytře zvolená reklama dokáže zázraky – jak si stojí reklamní předměty a jak je vybírat?
Pro každou firmu je propagace velmi důležitá. Vhodně zvolená reklama láká nové zákazníky a také přispívá k udržení těch stávajících. Ale jak vlastně zvolit vhodnou reklamu a na co se zaměřit? Je reklama v médiích lepší než rozdávání reklamních předmětů? To je otázka, kterou si klade většina firem. Přeci jen žijeme v době, kdy jsou internet, televize ale i rádia přehlcené nejrůznějšími reklamami – ale upřímně, kdo z nás dává těmto reklamám pozornost? Většinou nám reklamy v médiích přijdou spíše obtěžující a nemístné, opomíjíme je a přitom jde o poměrně drahý způsob zviditelnění. Dříve se sázelo a reklamní předměty – mnohem více než dnes a mělo to úspěch. Tak proč to měnit?
Reklamní předměty potěší, ale ne všechny
I u reklamních předmětů musíte hodně přemýšlet, než se rozhodnete, který bude nejvhodnější. Vybírejte je podle toho, kde se budete snažit lidi oslovit – podle typu akce je nutné zvolit i vhodný předmět. Například u příležitosti dětského dne se určitě budeme chtít zaměřit na děti, a proto je vhodné rozdávat dárečky s logem firmy těm nejmenším. A ti mají nejraději pastelky, pravítka či omalovánky. Pokud jde o velkou hromadnou akci a chcete na sebe upozornit i cizí lidi, kteří by se mohli stát vašimi zákazníky, je nejlepší sáhnout po staré dobré klasice.
Propisky, tužky, hrnečky nebo reklamní tašky látkové je to, co lidé ocení nejvíce. Jde totiž o praktické věci, které se nám vždycky mohou hodit. A právě takové předměty je potřeba rozdávat – praktické. Zkrátka takové, které člověk ihned nevyhodí do koše, protože mu jsou k ničemu – to opravdu neosloví. Namysli tím máme zejména dekorativní předměty, které člověk zastrčí někam, kde na ně bude sedat jen prach.
Oslovte co nejvíce lidí
Například, když se rozhodnete rozdávat obyčejné propisky, můžete si být jistí, že uděláte správný krok vpřed. Propisky potřebujeme všichni a navíc si je mezi sebou většinou i půjčujeme, do podvědomí se tak pouhým jedním předmětem můžete dostat více lidem najednou. A přitom se jedná o nejlevnější variantu reklamy. A podobně je to i s ostatními předměty.
Každý z nás rád dostává dárky, taková reklama potěší a neobtěžuje. A to přece chcete!